Urasssss Mrb kizlar..ben bu ay ilk kez klomen kullandim 7 ocakta da sabah 11 de catlatma ignesi yapildi birliktelik oldu.ama agzimda garip bir tat istahum fazla acik idrarim altin sarisi goguslerde asiri buyudu agri sizi yok ama ara ara bel kasik agrisi bastaki gibi siddetli degiller bu belirtilere aldanarak idrar testi yaptim basta negatifti attim cope sonra baktim 2.cizgi bariz belirdi.bugunde igne sonrasi 8.gun du aksam is cikisi tahlil yaptirdim deger tam 5.00 cikti ama negatif dedi doktor.boyle olup sonra hamile oldugunu ogrenenler oldu mu kullandigim bir ilac var onu hamile oldugumu ogrendigimde kesmem lazim onun icin daha da sabirsizlanmaya basladim.
Eda0509 Urasssss çatlatma ignesinden sonra 8. Gün test yaptıysan daha çok erken. Çünkü iğnenin etkisi bunlar. Ancak 13 yada 14. Günde belli olur tam ne olarak. Acele etme bence canım
Urasssss Eda0509 canim orasi oyle doktorum adet gecikmesi olmadan yapma dedi ama beklemek cok zormus bir oglum var 4 yasinda sanki hic gebelik yasamamism tecrubesizmisim gibi bi durumun icindeyim acikcasi.bakalim adeti beklicem mecbur
Eda0509 Urasssss 2 düşük yaptım 5 senelik evliyim canım. Şimdi tekrar hamileyim tedavi sonrası. İnşallah buna bisey olmazda sağsaglim gelir tek istediğim bu canım. Rabbim isteyen herkeze nasip etsin inşallah
Urasssss Eda0509 insallah rabbim saglikla kucagina aldirir canim dusuk cok zor aslinda dusuk icin pihti durumuna genetik durumuna baktirsaydin iyi olurdu canim
Eda0509 Urasssss hepsine baktırdım canım. Tedavimi oldum. Araştırmalar yapıldı. Rahimde perde var denildi. Ameliyat oldum. Ondan sonra hamile kaldım tekrardan canım. İnşallah bisey olmazda sağsaglim gelir. Sağol canım. Rabbim isteyen herkeze nasip etsin