19 haftalık gebeyim, 2-3 aydır vücudumda farklı farklı bölgelerde sürekli çıkıp kaybolan, kaşınan ve kızarık yuvarlak bezeler var. Doktora gittim kurdeşen dedi lordes diye bi hap verdi ama hiçbir türlü geçmiyor. Acaba hamilelikten mi yoksa sıkıntı ve stresten mi. Başka benim gibi olan var mı ????