Baby_B Baby_B 6 gün gecikme varsa 11bin baya yüksek cikmis Kadin dogum doktoruna git canim Hayirli olsun
Tulaysavas1995 Yasmncm Baby_B https://share.icloud.com/photos/0d89fGFaFTX8DlCt-H9kKB5Og Birde böyle ekran aldım
minkmom_25 Ya şu forumda neden kimse yorum okumadan yorum yapıyor. 3bin dediğiniz Ocak ayı 2023. Arkadaşım değerin ON BİR BİN İKİ YÜZ ALTMIŞ BİR .
MelodyFairy Tulaysavas1995 direk böyle atsaydın bende hamilesin derdim Ben ordaki 3 ü görmüştüm 😀💖sağlıkla gelsin
Cozdmr Tulaysavas1995 normalde . ile ayrıldığında binleri ifade eder ama bazı hastaneler virgül yerine noktayı kullanıyor.mesela benim en son değerin 1.06 yani negatif. Hastaneye gidip netleştirin en iyisi.inşallah güzel haberler alırsınız💕
7bebekk Değerin 11 değil canım 11Bin 😅 maşallah baya yüksek 6 gün gecikmeyle Benim 4 gün geçti 1400 küsür çıktı.
Tulaysavas1995 7bebekk arkadaşım ikizdir diyor bizde ikiz filan yok olması düşük ihtimal 2. Oğlum da da yüksek di değerim
Tulaysavas1995 myangelson darısı tüm isteyen burdaki anne adaylarına da inşallah benim 3. Bu ilk evladımı kaybettim 2. 1 buçuk yaşında beklenmedik anda oldu hazırlıksız inşAllah sağlıklı şekilde gelir
myangelson Tulaysavas1995 amiin🤲🏻 benim de 2. Hamileliğim ilk oğlumu kaybettim 2 yıl sonradan hamile kaldım bizimki de hiç beklemediğimiz bir anda oldu rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🧡
Ebaki Tulaysavas1995 Allah sabır versin kuzum basın sağolsun inşallah bu bebek sana çok iyi gelecek 🤲🤲
7bebekk Tulaysavas1995 olabilir canım bünyeye alakalı herkesin değeri farklı çıkıyor. Sağlıklı ilerlesin hayırlı olsun 😍🫶🏻
kalorisizpatates Tulaysavas1995 kız bu değerle kese görünür belki bebek bile görünür tabi pozitif inşallah sağlıklıdır🩵
Tulaysavas1995 kalorisizpatates amin amin inşAllah pazartesi gidicem size de söylerim kaç haftalık filan öğrenirim