37+5teyim çok fazla kaşınıyorum vücudumda kızarıklıklar oluştu nokta şeklinde ve felaket bir kaşınma acile gittim bir şey bilemediler pzt kadinn doğuma git dediler bu durumu yaşayanlar oldumu olduysa doktorlarınız ne teşhisi koydu yardımcı olabilir misiniz.