themom95 Elif1995- ilk saatler kesinlikle gecelik hem giyinmesi kolay hemde çok rahat pijama takımı çok rahatsız ediyor
Zelihapekr Elif1995- ilk başta gecelik giyilmeli. Kanama kontrolü falan çok rahat oluyo. Tuvalete de rahat gidiyoruz. Altına da depend giymiştim sadece. Bende terleme pislenme falan olmadı. O yüzden değiştirmedim. Eve geldikten sonra pijama giydim. Bi gece kaldım hastanede. Sabah da çıktım.
Eda1254 Elif1995- pijamanin değdiği yer yaranın üstü olmucakki yani elbisede gitseniz altınıza lohusa pedi giyiceksiniz bence pijama takımı hem rahat hem sıcak tutar
Kubraalp67 Ben hem gecelik aldım hem de birkaç tane emzirme özellikli pijama takımları aldım ne olur ne olmaz bulunsun diye. Onları da koyu renk tercih ettim kanama olur da batmasın diye.
zilantc Ben yurdışındayım gecelik istiyorlar burda alttan çünkü kontrol oluyormuş.Bence başta gecelik giy. Bir tanede pijamalı al rahat etmezsen değiştirirsin. Başta ama gecelik giy. Kontrol felan olur çünkü
littlemiddle Gecelik ve pijama takımı hazırlayıp koymuştum, sadece gecelik giydim hastanede. Kesinlikle çok rahat oluyor bence. Yanınızda ikisinden de bulundurun, nasıl rahat ederseniz.
Kubraalp67 Elif1995- en güzeli bana da önermişlerdi başına gelen daha iyi bilir benim de ilk doğumum olacak tecrübe sahiplerinden öğreniyorum 😊