Kızlar geçtiğimiz perşembe kese görmeye gittim, çok şükür gördük de. Tam 5+0 haftalıktım.
Önümüzdeki cuma ise kalp atışı için çağırdı.
Yani haftaya gittiğim zaman 6+1 oluyorum.
Kalp atışı için erken değil mi ya, hayır birşeyden değil duyamazsak eğer stres yapacağım korkup.
10 gün kontrol süresi var ya o yüzden mi acaba son gün olarak cuma diye, cuma gel dedi. Var mı aranızda 6 haftalıkken kalp atışı duyan? 💐