YavruKartal1903 Esra3434 Ben doktoruma yalvardım çok kötüyüm ilaç serum bişi yaz diye parolden ve okyanus deniz suyu burun spreyinden başka bişi yok yatıp dinleneceksin dedi.4 ilaç neymiş öyle.
Ikrmels Bende grip oldum hamilelğimde 3 kez oldum o kadar gittim sadece parol serum verdiler sana başka bişey veremeyiz dediler bence içme bazı doktorlar ilaç yazmaya varlar
AyseNurv Canım bende iki gündür iyiyim çok felaket bir şekilde geçirdim antibiyotik vermişti ama kullanmadım sende kullanma dayan doğal yolla tedavi ol meyve ye bol bol su iç