Birhanim Ankara lokman hekim hastanesine devam ettim şimdiye kadar doğum ücreti 2300 dü ama yılbaşından sonra 3100 olmuş ve biz eski ücrette bile zar zor kabul edip devam etmiştik fiyat artınca ne yapacağımı şaşırdım. Devlet hastanesi Bi kaç önerilen yerler var bu saatten sonra doğru düzgün bi yer de kabul etmez bana bi akıl verin ne yapayım😔🤷🏻♀️ Doğum başladığında devlete pat diye gitsem kabul eder mi her yer?
Brlgry Birhanim o kadar zam neymiş öyle ya 😒 bende İzmir’deyim ama hiç aklıma gelmemişti bir daha fiyat sormak kesin bizimkide zamlanmıştır inşallah bu kadar değildir ya 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Aycha Birhanim Başından beri devam ettiğiniz hastanenin medikal muhasebesine bir danışın, eski hastası olduğunuz için belki indirim yaparlar.
Birhanim Seyma95 tıp ve üniversite hastaneleri sadece takipli hastalarına bakar deniyo diğer kadın doğuma devlet hastanelerine de cesaret edemiyorum hiç tavsiye etmiyolar :(
Seyma95 Birhanim ha onu bilmiyorum ki haftan çok geç değilse diycem 37 olmuşsun ama en azından doğumdan önce bi kere gitsen geri çevirmezler heralde bilemedim cnm Allah yardmcn olsn
Eda07 Birhanim bence iyi bir devlete gidin ve doktora durumunuzu anlatın anlayış göstereceğine Emin’im ama Doğum başladığında giderseniz sıkıntı yasaya bilirsin canim
Msdenizkky Birhanim tuh kötü olmus hayırlısı olsun eryaman hastanesinin fiyatları uygun bi arastır iatersen
Birhanim Eda07 bi arkadaş da böyle zamlardan dolayı özeli bırakıp devlete gitmek istedi 28. Haftasındayken doktor kabul etmem demiş🤷🏻♀️ Normal kadın doğumlar herşekilde kabul eder zaten ama tavsiye edilen bi yer olsa daha iyi olacak işte