24 haftalığım az önce ağlama krizine girdim. Gerci ben riskli gebeyim evden dışarı çıkamıyorum. Eşim kızımı alıyor çıkarıyo gezmeye ben hep evde. Az önce de kizimla ilgilenemiyorum yaninda olamıyorum herkes keyfinde beni düşünen yok diye ağlama krizine girdim. Bugünlerde gecer elbet herşey Allah’tan. Tabi hormonların etkisi de tavan :)