Herkese Merhaba, 32 haftalık hamileyim 8 haftadan itibaren Kartal Vera Hastanesi Didem Hanıma gidiyorum. Didem hanımdan çok memnunum. Ama hastanenin ve odalarının küçük olması beni düşündürüyor. Yakın zaman da Vera Hastanesinde doğum yapanlar cevap verebilir mi acaba. Teşekkür ederim şimdiden.