Ptrck benmde çok fena sancım var ama bebek yukarda hiç inmemiş. 10 dk da bir geliyo bide uyuyamıyorum oturamıyorum. Bi an önce doğurmak istiyorm artık. Perşembe suni veririz diyodu doktor, cuma gününe erteledi. Ben cumaya kadar nasıl durcam böyle bilmiyorm. Belim kopuyo ağrıdan nst de 120 lerdeyim. Cumaya kadar acıdan bayılıcam sanırım doğurmazsam 😔