idil22 Kızlar dün karın ağrısı şikayetiyle acillik oldum. Vajinal enfeksiyon var dedi doktor. Yanma var sadece ve afedersiniz sarı akıntı. GYNOMAX XL isimli bir vajinal ovul yazdı. Kullananınız var mı? Bebişe herhangi bir zararı olur mu ?
Tomucuk12 idil22 ben kullandım perınatolog vermıstı canım , bır sorun yasamadım ama kullandıktan 1 saat kdr yanma devam edıyor sonrra gecırıyor
Alone idil22 ben kullandım içinden 2 tane çıkıyor 3 gün ara ile kullanıyorsunuz. Ama benim geçmedi pazartesi tekrar gideceğim
Smr35 idil22 banada donaxyl verdi. Kaç defa kullandım hıc işe yaramadı. Yıne devam ediyor aynı ilacı yazdı ıns bu sefer işe yarar
idil22 arsaynl yaaa sana da çok geçmiş olsun gülüm benim. Peki tekrar doktora gitmedin mi bu şikayetten ? Bir de teşhisi nasıl koydu doktor ?
idil22 İnşallah kuzum benim acil şifalar diliyorum. Gebe iken ilaç kullanmaktan nefret ediyorum. Kullanmasak kendiliğinden geçmez mi ki bu illet 😞
Dilekdamla idil22 kullanmamazlik yapma sakın. İdrar yolu enfeksiyonu gebelikte bebek icin tehlikeli. Erken doguma kadar sebep oluyor. Kendiliğinden gecmez
Tgbashnn idil22 geçmiş olsun canım bendede oluyor sürekli bol su içmelisin diyorlar ama içiyorum bünyede yapıyor kızılcık aldım bakalım onu kaynattım onu içicem
Tgbashnn idil22 kızılcık kuşburnuna benziyor Google baktım zararı yok diyor ama siz gene doktorunuza sorun bende kaynatıp suyunu içicem
idil22 Tomucuk12 ya kuzum bir de ben çok aşırı tuvalete gidiyorum afedersin. Yani saat başı muhakkak idrarım geliyor. Bu durumda ilacın faydası olur mu yine de ? Sanırım bildiğim kadarıyla vajinal ovul uygulandıktan sonra uzun müddet tuvalete gitmemek gerekiyormuş.
Tomucuk12 idil22 bende öleydım kullanmadan 1 saat once suyu kes cnm ben cok uzun bekleyemedım ama 1-2 saat dayanmaya calıstım
idil22 Tgbashnn pazartesi kendi doktoruma randevum var danışıp ben de deneyim bakalım kuzum teşekkür ederim 🌷
idil22 Tgbashnn orası da değişik oldu gülüm biraz. Ben dün karın ağrısıyla acile gittim ve iç çamaşırımda ıslaklık görünce amniyon sıvısından korktum biraz. Bi test yaptılar amniyon sıvısı mı diye. Değilmiş. Sonra da doktor alttan muayene edip dedi enfeksiyon var diye. Hiç kültür tahlil bişey yapmadı valla.
idil22 Alone genel olarak kızlar ilacın fayda etmediğini söylemişler zaten kuzum dikkat ettim de. Neden acaba ?
Tgbashnn idil22 benimde sulu akıntım var bende korkup gittim alttan muayene etti suyu değil akıntı dedi ben serklajlıyım o yüzden vajen kültür aldı bu hafta sadece candida çıktı onada ilaç vermedi
Alone idil22 valla hiç bilmiyorum cnm ya. Demek ki yetersiz kalıyor. Soracağım bakalım doktora ne diyecek