Sevgixx Selam kızlar 34+5 haftalığız bebeğimi sürekli hıçkırık tutuyor doktora sordum normal dedi bu durumu yaşayan var mı acaba aranızda
Aylaa123 Sevgixx hepimiz yaşıyoruz bunda tuaf değişik birşey yokki bebek amniyo sıvısı yuttuğu için hıçkırık tutuyor normal yani 😂
Sevgixx Aylaa123 mesela her yemekten sonra tutuyor mu her gün ,anormal normal demedim zaten 😒 sordum sadece
Aylaa123 Sevgixx gün içerisinde sürekli hissediyorum ben bir güne yayılmıyor tabiki ama bir günde en az 4 5 kere hıçkırık tutuyoe ve 5 10 dakka sürüyor
Arkeo-kadin12 Benimde hamileyken öyleydi,10 dakika sürerdi hergün😀 şimdi de meme emince sürekli hıçkırıyor,midesi büyüyormuş 😜