24 haftalik oldum. 1 haftadir sabah kalkinca dahil girtlagima kadar mide yanmam var. Evde yemek yiyorum hep hazir beslenme yok. Soğuk süt denedim kesmedi, rennie tablet alıyorum 1 saat sonra gene yanma başlıyor. Allah rızası için bi ilaç bi besin tavsiyesi verin 😔😔