Merhaba kızlar, prilam ve nexium verdi doktorum bugün. Ama ben ilaç kullanmadan yana değilim hiç. Bir tane içtim prilam ama için hiç rahat değil. Düzenli bulantı olsa da olmasa da kullan dedi. A grubu ilaçmış hepsini araştırdım ama sonuçta zararsız ilaç diye bişey yok. Kullanan ve sonucunda bir zarar gören ya da görmeyen anne var mı? Tecrübelerinize ihtiyacım var. Nexium kullanmayı hiç düşünmüyorum açıkçası.