Yagmur0256 bende 35 haftalığım dünden beri geçmeyen bel ağrım vardı bıçak saplanır gibi ama sabit kasıklarıma falan inmedi gerçek Doğum sancısı kasığa doğruda vururmuş gittim bu akşam doktora 1 cm açıklık var ama sancı yok nstde hareketleri takip et şiddetlenirse gel dedi bu zamanlarda olabiliyormuş Canım ama geçmezse şiddetlenirse yinede bir görünmende fayda var