Elif1995- 6 haftalık gebeyim 10 gün önce sağlık ocağında verdiğim kan tahlili m’de tsh 2.86 cıkmış hamileler için yüksek mi kontrolüne daha 8 gün var :/
Bero02 İlk trimester da 2.5 altı sonrasınra 4e kadar normal kabul ediliyor. Ancak canınızı sıkmayın doktorunuz gerek görürse ilaç verir ve düzelir. Ayrıca tiroid için sağlık ocağı değil de hastanede tahlil yaptırmanızı öneriirm. Elif1995-
mco Elif1995- benimde 3.76 çıktı Dr ilaç verdi 2.86 düştü ama yeterli bulmadı ilaca devem et dedi içiyorum hala
mco mco pardon canım yanlış yazmışım son verdiğim testte 2.36 çıkmış ona rağmen devam et dedi sen istersen bi Dr git yüksek değil ama düşük dozda bi ilaç verir belki
Pemberuya Elif1995- aaa şimdi hatırladım benim şöyle oldu dr aç karna mı tok karna mı ne gel dedi işte o etkiliyormuş yüksek çıkmasını sonra dediği gibi gittim ölçüldü normal çıktı
Elif1995- Pemberuya ben sağlık ocağında verdim orada sapma olabiliyormuş galiba dahiliye de tekrar vericem normale dönmesini umut ediyorum
Pemberuya Elif1995- bence açlık veya tokluk etkilemiştir canm sen sıkma canını bişey olmaz Allah’ın izniyle :)
Gamzeli_03 Elif1995- ben de süreli ilaç kullanıyorum şuan can sıkılacak bir düzeyde değil 25 levetrol verebilir her ay kan veriyordum ben yükseldikçe ilacın dozu yükseldi ama ihmal etme düzenli kan ver takip de kal mutlaka her gittiğin de hatırlat doktora bebek gelişimi için çok etkiliyor
poyrazin_annesi28 Elif1995- 2.5 isteniyor canım. Dahiliyeye görün bide orada kan ver aç karna sabahtan. Ben doğum olana kadar ilaç kullanmıştım ama benim değerim yuksekti
bdlakbrn Elif1995- bende 7+1 im şu an, geçen hafta gittiğimizde tsh 3.3 çıktı, doktor ilaç başladı bunu düşürmemiz lazım dedi bir hafta tam doz sonra günde yarım doz kullanacakmışım 10 eylülde randevu verdi beklemedeyiz bakalım