Kızlar 3.ye hamileyim ilk iki Doğumum normaldi dün kontrole gittim ve tüplerimi bağlatmak istediğimi söyledim doktorum sezaryen ile yapıldığını konusacağımızı söyledi. Şimdi şöyle ben sezaryenden korkuyorum normal doğumdan sonra küçük operasyon ile bağlatılabildiğini duydum ama doktorum böyle bişeyden bahsetmedi. Sezaryen yanlısı desem devlette kolay kolay sezaryen yapmıyorlar acaba hastane hastane değişiyor mu? Birde hangisi mantıklı sizce sezaryen olup hem doğumu hem tüp bağlatmayı ikisini bir aradan çıkarmak mı mantıklı? Normal doğum yapıp daha sonra mı gitmek mantıklı diğer 2 çocuğum daha küçük doğumumda annem kayınvalidem vs.işyerinden İzin alacak doğumdan sonra yaptırsam yanımda kalacak çocuklara bakacak kimsem olmayacak malesef kararsız kaldım sizlere danışmak istedim siz olsanız naparsınız? Birde doğumdan sonra yaptırmak istesem eşim boşver bıçak altına yatma der kalır öyle biraz rahat biri bende riske atmak istemiyorum başka çocuk düşünmediğim için. Cevap verirseniz çok sevinirim 🙂