cndkrm Son adete göre 5. haftadayım. kahverengi lekelenme yaşıyorum, dr baktırdı betam 1000 üzerine çıktı beta hcg yükseliyor ama leke de var korkuyorum bu şekilde tecrübesi olan var mı
Tugcetek7 cndkrm lekelenme bu haftalarda yerleşme de olabilir düşük tehlikesi de olabilir bende 8 haftalıkken yaşamıştım ilaç başlamıştı doktorum bence Bi doktorunuza görünün
Mickeylover cndkrm bende oldu biraz ağır kaldırmıştım. Mutlaka gidin doktora kontrole. Kan uyuşmazlığı iğnesi oldum ben, tekrarlarsa hemen progestan vereceğim dedi en ufak leke bile düşük riski dedi. Normal de olabilir tabi ama riske atmamak lazım geçmiş olsun 💐
Sariyenin_annesi Benimde koyu kahve rengi lekelenmem olmuştu taze kan olmadigi sürece korkma cok değilse kizim şu an 17 aylik 🤲 Allah herkese kucagina almak nasip etsin
cndkrm Mickeylover Dün gittim progestan iğne oldum lekelenme geçmişti ama bu akşam yine tekrarladı. çok korkuyorum gerçekten istiyoruz çünkü 🥺 inşallah iyice tutunur..
Mickeylover cndkrm anlıyorum, çok tedirgin edici bir durum inşallah sağlıkla tutunur gelir size 🙏🏻 ama bazen de vücut sağlıksız kromozomları atıyor. Doktorla iletişim halinde olmak en iyisi güzellikle sağlıkla nasip olsun inşallah size ve hepimize 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💐🧿🧿
GizemSevilir cndkrm benimde 6. ncı haftalarda kahverengi lekelenmem oldu hemen acile gittim iğne vurdular ve fitil verdiler diğer gün doktoruma kontrole gittim yerleşme lekelenmesi bunlar açık pembe ve kahve rengi olduğu sürece korkma demişti ve progestan verdi 16 ncı haftaya kadar falan bu lekelenmem devam etti ilacı kullanmama rağmen ve her kontrolde korkma normal bunlar dedi ve 16 ncı haftadan sonra bir anda kesildi ve bir daha yaşamadım canım şuan 31 haftalığın progestan ilacınıda kanamam durduktan 1 ay sonra kesti doktorum yani koyu bir kan lekesi olmadıkça doktorun sorun yok demişti 🤗
cndkrm GizemSevilir acaba neden bazı hamilelerde olmuyoken bizde oluyor ters rahimle falan ilgisi olabilir mi? Çok teşekkür ederim ilgili yanıtınız için bu arada ❤️ inşallah
GizemSevilir cndkrm bu konuda bir fikrim yok plesenta previa denilen bir şey var bebeğin eşi aşağıda oluyor ondanda kaynaklı olabiliyor bazen bende vardı mesela omdanda kanama yapıyor ama bazı insanlarda yapmıyor her hamilelik kendine özel gerçekten kimseninki kimseyle uymuyor canım allah 2 nciyide nasip ederse oda ilkiyle çok farklı olucak mesela o yüzden stres ve korku bebeğe daha çok zarar verir merak etme korkulcak bsey yok allahın izniyle atlatıcaksın sağlıklada kucağına alıcaksın inşallah kontrollerini aksatma için ferah olsun o yeter kan gelmediği sürece panikleme gelsede panikleme acile gitmen yeterli olucaktır güzel anne 🥰
cndkrm GizemSevilir ayy bu pozitifliğiniz çok iyi geldi çok teşekkür ederim inşallah tamamına erer de size haber vermek nasip olur🥹❤️❤️
GizemSevilir cndkrm amin canım inşallah Allah sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin güzel haberler inşallah 🥰🥰