Karanberkin Ben ilk doğumu normal oldum ama bana bişey söylemediler gene de ben soracam kafama takıldı inşallah siğil değildir et benidir
brnaksyince Karanberkin genital bölgede et beni siğil gibiyse maalesef virüs kaynaklı. İhmal etmeyin doktorunuza muayene olun 🩷
Rabiul Tugce3616 benim yara da dış kısımda ve bebeğin çıkışına uzaktı ama doktor her ihtimali göz önünde bulundurmak istedi
Tugce3616 Rabiul benimde öyle canım bildiğin dışta dudak kısmında yani ama doktor normal doğuma engel dedi işte ben bilseydim böyle bi sorunla karşılaşcagımı önlemimi alırdım daha önceden
Balgiller Tugce3616 öncelikle geçmiş olsun hpv virüsü temas ile bulaşıyor eşinizde de var mı ilk kimde çıktı nasıl size bulaştı acaba evet bu gibi durumlarda sezeryan yapıyor doktorlar bebeğe bulaşmasın diye ama bi doktorunuza sorun sezeryan sırasında ufak bi işlemle bu siğillerden de kurtulabilirsiniz ve sezeryandan korkmayın tedirgin girmeyin sakin olun minicik bir iğne ile belinizden bir ilaç veriliyor sonrasında 4 saat hiç birşey hissetmiyorsunuz bebeğinizi görebiliyorsunuz en geç bir haftaya ayaklanırsınız inşallah ben 3. Günümde misafir ağırlamıştım
Minedy Tugce3616 görümcemde de vardı. Doğum zamanı pasif dönemde olursa normal doğum yaparız demiş doktoru, normal doğurdu.
brnaksyince Tugce3616 maalesef normal doğumda bebeğe bulaşma riski çok yüksek. Korkmayın sezaryen zor ama en fazla bir hafta. Sonrası hiç yaşanmamış gibi. Stres yapmayın kendinize bunu.
Tugce3616 brnaksyince çok stres yapıyorum sürekli düşünüyorum pazartesi doğuma alıcaklar korkuyorum 😞
brnaksyince Tugce3616 hayır ya korkmayın, ben kendi isteğimle sezaryen oldum. 4. Gün evimi temizledim, yemeğimi yaptım, bebeğime kendim baktım. Kötü düşünmeyin. Sonuçta ameliyat zorluğu oluyor ama geçici şeyler bunlar.
Aslisko Tugce3616 hayır ya hiçbişey olmuyor gerek youtubedaki doktor videolarında gerek yurtdışındaki doğumlarda siğil doğum kanalını kapatacak kadar fazla değilse normal doğuma alınması tavsiye ediliyor. Türkiye’de de ne olursa sezaryen öneriliyor
brnaksyince Karanberkin fark etmiyor o bölge de böyle bişey çıkıyorsa doktora muayene olunmalı ve de gerekli testler yapılmalı. Normal doğum önerilmiyor.
GizemSevilir Tugce3616 HIV + HPV bunlar karıştırılıyor HIV virüsü tedavisi olmayan ölümlere yol açan bir virüstür sizin söylediğinize bakılırsa HPV siniz sanırım hpv siğil yapar ve cinsel yolla bulaşan birşey siğiliniz çıkmasa bile hpv yi rahim ağzında taşıdığınız için normal doğum kesinlikle önerilmiyor hpv testi ve genitipleme die bir test var hpvnin 100 den fazla tipi var bazıları siğil yapar bazıları hiç belirti göstermez doğumdan sonra 9 lu hpv aşınızı olun siğillerinizi lazerle aldırın hpv ve genitipleme testlerinizi yaptırın 2 yıla kadar vücuttan atılıyor genelde atılmazsada 6 ayda bir düzenli testlerini yaptırın eşinizde aşı olsun mutlaka tek taraflı olmuyor rahim ağzı kanserine kadar gider özellikle 18 ve 16 tipleri teklikeli derler ama çoğu kadın atlatır eğer düzenli kontrol altında turulursa bendede hpv tip 52 var 3 kere falan siğil çıktı aldırdım çok şükür uzun zamandır çıkmadı ama hamile olduğum için testte yaptıramadım sezeryan doğum yapıcam doktorum direk çocuğa bulaşır asla normal yapamazsın olmaz dedi sezeryandan korkma canım öyle böyle ağrı sızı atlatıcaksın bi kaç güne ayağı kalkacaksın bebeğine bulaşmadından daha çok korkman lazım içini refah tut korktuğun gibi olmiycak sezeryan rahat atlatıcaksın ve hpcdende kurtulursun inşallh biran önce testlerini aşılarını yaptır için rahat olsun 🤗
Tugce3616 GizemSevilir çok teşekkür ederim gerçekten korkuyorum tabikide bebeğimden önemli değil onun için sezeryan olucam mecbur ama işte korkumu yenemiyorum