Maviss718 bugün kontrolüm vardı sabah suni verceklerdi çünkü ne açılmam vardı ne sancım dün duş aldım giyindim sabah hastane planı yapıyorum hafif hafifi sancım oldu birden dedim yalancı sancı yattım saat 4.30da uykuda pıt diye bi ses geldi baktım suyum kalktım hemen apar topar hastaneye geldik 10 cm açıkmam varmış direk doğuma 5.5 geçe aldıkar doğuma 5.15 geçe aldım kucağıma allah herkese nasip etsin bu duyguyu inşallah