Kızlar suan 5+6 gebeyim. Bugün tuvalette yumurtlama akıntısı geldi. Simdi diyeceksiniz ki hamilelikte akıntı olur normal. Ama ben hamile kaldığımdan beri cok az akıntım var ve bugün bildigin yumurtlama gününde gelen akıntıdan geldi. Sonra hesapladım eğer regl olmuş olsaydım bugün 14. Günü olacaktı yani yumurtlama günü olacaktı. Benim de aklıma düştü hamilelikte de yumurtlama oluyor mu? Cok tuhafıma gitti açıkçası bi insan hamile iken yeniden hamile kalabilir mi?