Adet görmeden bir hafta sonra lekelenmem oldu teste pozitif çıkmıştı ve kan testim 17yle öğrendim gebe olduğumu sırasıyla beta degerlerim üç dört gün arayla 17-32 ve 64 çıktı doktora gidince kanamam 13 gün sürdü o zaman devam ediyordu ve normalmi diye gittim ikili rakamlardaysa kimyasal dedi 64 çıktı ve vajinal muayne etti dış gebelik değil dedi ama bir hafta sonra tekrar lekelenme şeklinde kanamam başladı 3-4 gündur devam ediyor bu normalmi dış gebelikten korkuyorum pazartesi beta vericem tekrar