Benim dikişim olmamasına rağmen önce el ile muayene etti, sonra vajinal ultrasonla. Özelde doğum yaptım ama doktorumun kendi kliniği vardı o hastaneye gelmişti, doğumun ertesi günü taburcu olurken eve geçmeden gelir misin demişti, gittiğimde de eliyle muayene etmişti.