Minikmercimek_ 38+4 uz kızlar düzenli sancıyla hastaneye geldim yatışım yapıldı dua edin olır mu 🥲🤲🥰🐣
Maviss718 Minikmercimek_ Sağsalim kucağına almayı nasip etsin Allah 🙏 Su gibi geçsin Allah yardımcın olsun 🥰
Kardelen120o Minikmercimek_ Saglicakla gelsin insallah 🥰 sancilar nasil oluyo acaba benimde 5 ten beri sancim var belim cok agriyo gitsem mi hastaneye
Minikmercimek_ Kardelen120o benimde sabahtan beri vardı kasıgıma belime buran sancım çıktı yatıs yaptılar hala devam ediyor🥲