Kızlar merhaba, bugün kendi doktoruma gittim bebeğin kilosunu 2050 gram dedi. Daha sonra perinatolojiye gittim birşey tekrar bakılacaktı. Oda kilosuna 1763 gram dedi. Kafam karıştı? Hangisi doğrudur ki. Hiç böyle birşey yaşayan var mı? Kendi doktorum 2 hafta Perinatolog 1 hafta önde dedi