Yellowwolf Benim de suni ve fitil ile açılma denediler 1 gece öyle yattım ama ertesi gün hala 1 cm açılma olunca doktor öğleden sonra sezeryan dedi ve iyi ki demiş. Bebeğe kordon dolanmış, zaten doğum kanalına hiç inemezmiş. Hayırlısı böyle imiş. Nazlı bir insanım ama sezeryan sonrası gece bebeğe kendim baktım, annem uyuyordu. Allah yardım ediyor ya annelik yükleniyor insana. Size en önemli tavsiyem ayağınızı üşütmeyin, karnınızı sarın daha rahat edersiniz. 3 gün sonra gerçekten ağrı ve acı hafifliyor. Ben misafir odamda koltukta yattım, oturur gibi çünkü yatak rahat ve alçak olunca insan kalkarken zorlanıyor. Yüksek ve sert bir yerde daha kolay yatılıyor. Geçmiş olsun, sağlıkla büyüsün. Sür içinde ısırgan çayı öneririm 15 gün kullanıp sabah akşam sonra ara vermek gerekiyor.