Sumeyrall 22 ağustosta sezaryen doğum yaptım. Aşırı ağrım var Dikişlerim ayrı acıyo bir de gaz sancım çok ne zaman ayaklanırım siz nasıl atlattınız bu süreci çünkü tuvalete bile birinin yardımıyla çıkıyorum ayağa asla kalkamıyorum
sallyt Sumeyrall ilk 2-3 gün ağrı ve gaz olması çok normal ben yürüyerek ve kayısı suyu içerek tuvalete çıktım canınız yansa bile yürümeye çalışın ki kolay atın bu sancılı dönemi
Sumeyrall sallyt gaz çıkarabiliyorum ama büyük tuvaletimi daha yapmadım gelmiyor korkuyorum da sıvı falan da tüketiyorum ama kabız olursam diye aklım çıkıyor
sallyt Sumeyrall bak büyük tuvaletimi 3. günde çok çok az yapabildim diğer 2 günde çok zorlandım hemen çıkmayı bekleme tuvalete bağırsaklar anca oturcak gaz çıkartman bile güzel bişey gaz çıkarttıkça tuvalete çıkcaksın çünkü hiç stres yapma kayısı hoşafı bulabiliyosan yapan olursa iç bende çok işe yaradı
Sumeyrall sallyt içmeye başladim kayısı hoşafı inşallah işe yarar bir an önce ayaklanmak bebeğime daha yararlı olabilmek istiyorum böyle sadece emzirip annemlere veriyorum kalkamıyorum çok zoruma gidiyor
Sevdanaz Canım bende büyük tuvaletimi 3. Günümde yaptım tek işe yarayan bütün kayısı yedim ardından direkt su içtim öyle hiç zorlanmadan çıktım sende dene istersen 1 haftada çok daha iyi oluyorsun sabret bol bol yürü yürüyüşle atlatıyorsun
sallyt Sumeyrall bebeğin iyi olması için önce anne iyi olmalı bende 4 gün emzirdim verdim annelere çünkü kendimi toparlamam lazımdı bu çoğu kadın için böyle kendini kötü hissetme hepimiz yaşıyoruz bunları ben 9. günümde yeni yeni alışıyorum herşeye
Mst12 Canım bir haftada yavaş yavaş toparlıyorsun benim 12. Günüm hala agrım oluyor bol bol sıvı tüket