DenizAk 31 haftalığız.. aynı durumu yaşıyorum 1 haftadır sol tarafıma yatamıyorum bile göğsümde bir ağrı kaburgam batıyor sanki nefes alamıyorum.. doktoruma yazdım bugün.. bebek büyüdükçe göğüs kafesine baskı yaparmış.. ondan oluyormus.. Normal bir durummuş anlayacagın.. ama gerçekten dayanılmaz olabiliyor :(