nur_n 36+3 teyiz sıcaklar o kadar yoruyor ki bi yandan hareket kısıtlılığı bi yandan sıcaklar mahvolmuş durumdayım herkes öyle mi yaa 😅
Semyil nur_n bende 36+4’üm ama sanki 1 aydır 36.haftada gibiyim. Gece uykular haram. Mide yanması nefes darlığı herşey başladı. Bir yandan doğum korkusu nasıl geçecek bilmiyoruz 😂
merimiri nur_n 36 da takıldık kaldık ben dışarı çıkmıyorum gündüzleri hiç o yüzden pek anlamıyorum sıcağı 🤭
Mercimekannesi45 nur_n sorma temizlik bitmiyor zaman geçmiyor temizlik bitse beşik kurulucak sanki eksik kalan oymuş gibi hissediyorum bilmiyorum.Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Semihaoyku nur_n 35+3 aynı durumlar bugün çantamı hazırladım pertim citki sıcak desen oturduğum yerden terliyorum kasiklarimdq Cok baskı var halsizlik bı uyku hali oluyo tuvalte çok çıkıyorum
nur_n Semyil önceden 36. Haftayı bi görsem diyordum şimdi 38i bi görseydik diyorum sanırım annelik asla tatmin olmamak en son doğursam rahatlayacağım moduna gireceğim 😅😅
nur_n merimiri ay evde bile ben o kadar terliyorum ki normalde hiç bu kadar yanmazdım hamilelik üstümden çok fena geçiyor 😅🤯🤯
NNanelimonn Benim de 36+3 veee tam olarak klimalı mekanları tercih ediyorum bel kasık ağrım var ve hareket kısıtlılığı var ama hala hareketli olmaya çalışıyorum ama ne olursa olsun konfor alanımın dışına çıkmamaya çalışıyorum 🤭😅
nur_n NNanelimonn hepimizin dertleri aynı yaa dün kontrolüm vardı doktor artık yürümeleri sıklaştır dedi ama gündüz aşırı sıcak çıkamıyorum akşama da gündüz sıcağının yorgunluğuyla düşüp kalıyorum böyle bi kısır döngü 😅😅
nur_n Beybimelisa oiyyy Allah yardımcımız olsun inşallah çok az kalmış sizin artık her an gelebilir bebiş sağlıkla gelsin inşallah 😍😍
Asli_uyar 36+2 ve gerçekten zaman durdu. Sıcaklar mahvediyor. İki ayağım da öyle şişti ki ödemden yürüyemiyorum. Sağ ayağım yere basarken çok ağrıyor doktor varis çorabı önerdi, giyiyorum. Var mı benim gibi ayakları fazla şişen?
nur_n Asli_uyar benim ödem olmadı ama yürümek bile çok zor geliyor artık sıcaklar gerçekten yaz annelerini vurdu 🥺
Rabia_36 Asli_uyar hamileliğimin üçüncü ayından beri tek ayak şişmesi yasiyorum ayak sadece beni uzat ayağa kalkma diyor davul gibi şişiyor diğerinde birşey yok maalesef
Zeynep1283 Mercimekannesi45 Ben daha 30 dayımda merak ediyorum haftada birmi oluyor ve her gittiğinizde normal muayene ücreti mi veriyorsunuz
nur_n Susimerve çok geçmiş olsun canım muz falan ye bolca hem ishale iyi gelir hem bebeğe kilo aldırır
Mercimekannesi45 Zeynep1283 doktorunuz kaç haftada bir çağırır ise muayeneye gittiğinizde ücreti ödeyip ntsye giriceksiniz her gidişte ödeniyor diye biliyorum