8 günlük bebeğim kabız oldu çok huzursuz dün geceden beri uyumuyor sarılık ve çişinde kristalleşme olduğu için 2 gün mama vermek zorunda kaldım 3 gündür kabız doktorlar 8 güne kadar normal dediği için hiç bir şey yapmadılar, sadece memede susuyor sürekli memede kaldığı içinde sütüm gelmiyor ne yapmam gerekiyor