Ayss06ee 24 haftalık hamileyim biraz iş yapıyım hemen karnım sertleşiyor ağrıyor uzanınca geçiyor neden olabilir sizce doktora söylemeli miyim bu durumu? Aranızda yaşayan var mı?
Sakineoncu Ayss06ee canım o haftalar da sertleşme çok tehlikeli seni korkutmak istemem ama bendede sertleşme vardı ve Rahimde açık cikdi erken doğma riskine karşı ilaca başladık
Gorkemm Ayss06ee bende o haftalardan beri yaşıyorum şuan 31 haftalık olduk doktora sorduğumda normal olduğunu sürekli olmuyorsa sadece yorduğumda oluyorsa sorun olmadığını söyledi