Öncelikle herkese merhaba. Bende pcos var ve ben bu ay 4 gün falan soğan kürü yapmıştım. Buna rağmen hergün düzenli test yapmama rağmen hiç yumurtlama pozitif göremedim.. Adetlerim düzenlidir 21-22 gün arasında olurum hep. Bugün 25 gün oldu ve ben adet olmadım. Gebelik testi yaptığımda böyle bir sonuç çıkıyor. Görebildiniz mi fotoğraftan bilmiyorum ama gözle bakınca hafif silik çizgi var. Acaba testlerde pik görmeden hamile kalma ihtimalim var mı? Yoksa ben boşa mı ümitleniyorum? Yorumlarınızı bekliyorum 💗 
