Bero02 Merhaba ben dayanamadım ve reglime 6 gün varken art med test yaptım. Eczanede bu vardı ondan bunu verdi bilmiyorum güvenilir mi? Psikolojik olarak silik çizgi görüyorum ama hayali yani emin de değilim sizce var mı?
Arzunur14_ Bero02 Bende görüyorum hamileliğimi silik çizgiyle öğrenmiştim iki tane test yapmıştım başka bir marka al birde onu dene istersen 😊
Mucihe Bero02 bende görüyorum canım Ama bi testle daha dene bence hemen yoksa insanın içi içini yiyor
Elif-ada- Bero02 Evet görünüyor ama işte marka artımed olunca güven olmuyor başka testle tekrar deneyin Rabbim gonlunuze göre versin
Zer_eftelya Gayet net bir şekilde bende görüyorum, adet gününüze yakın kan verin bence. Rabbim sizi hayırlı, sağlıklı bir evlat ile sevindirsin inşallah.
Bero02 Oh şükür delirmemişim 😂 Geçen ay adet günümde kan verdim dayanamadım testten geldim sonuç çıkmadan regl oldum ondan beklemek istiyorum dedim ama dayanamadım test aldım. Bilmiyorum bu marka güvenilir mi ama🤷🏼♀️ Amin çok sağ olun inşallah 🤍
hamileligim Bero02 hayali bir cizgi var gibi o kadar da net değil ben de görsem ümitlenirdim gene de hayal kırıklığı olmaması adına bence bekleyin eger gercekten varsa zaten 2-3 gune kadar daha da netleşir
Bero02 Aa kötü bir marka mı tamam o zaman kesin yanlış başka test denedim o negatif çıktı. Ümitlenmemek lazım. Teşekkürler🩷Elif-ada-
Zeynepbera Bero02 Hımm o zaman negatiftir ama regl gününüze çok var 6 gün belki geç döllenme olduysa regl gününüzde dahi silik çıkabiliyor