ceren-123 Kızlar kasıklarıma ara ara sancılar giriyor dayanılmayacak gibi değil tabi ama rahatsız ediyor bir de elimi koyuyorum taş gibi yaşayan var mı ? Normal mi sizce
Ebruyi ceren-123 benim rahmime ve belime arada girip gidiyor arada yokşadığını doktoruma söyledimde bu haftalarda normal dedi