aslaninannesi7 benimde bebiş erkek ama söyleyenlerin aksine sürekli mide bulantım oldu ilk zamanlar ,şuan bile aç kalırsam direk midem bulanıyor. İlk hareketi de 18e girdiğimiz gün hissettim.Bebişi hissedene kadar tedirgin olmanız çok normal bende öyleydim doktora giderken bile kokruyordum kötü bişey söyler diye sizde en kısa zamanda hissedersiniz az daha sabır 🐣