Gebeliğin başından beri böyle hafif adet sancısı oluyordu 13-14. haftaya kadar devam etti doktorum normal dedi ve bitti zaten. Ama 3-4 gündür birkaç saniyelik ve çok hafif tekrar böyle adet ağrısı giriyor karnımla kasık arasına. Bu haftada olanlar sizde de durum aynı mı? bu arada çok çok az yani asla rahatsız etmiyor