Selcantvsn Kizlar 19 haftadayim dün tetenoz aşısı oldum bugün çok halsizim baş ağrısı kemiklerim agriyo parmağımı kaldiramiyorum sizdede böyle oldumu hastaye gitmelimiyim
Umay-12345 Selcantvsn bende de ertesi gün kol ağrısı oldu sadece onun dışında bişey olmadı ama olabiliyormuş
IremmO Selcantvsn korkma normal bendede aynısı olmuştu ateşin çok çıkarsa acile git ama 2 gün falan ağrı çektim ben 2 aşımdada 1 hafta atamadım ama o yorgunluğu üstümden
_Melikee_ Selcantvsn bende iki gün önce oldum ayni sizin gibiyim kemik ağrısı halsizlik ve kol ağrısı hala devam ediyo
Maviss718 Bende sadece kol ağrısı olmuştu ama böyle olanlar var ateşi bile çıkan var ama benim öyle problemim olmadı içiniz rahat etsin istiyorsanız gidebilirsiniz
HoneyDay Bende 19. Haftaya girdim ama doktorun tetenoz aşısı için beni yönlendirmedi bu haftada mı yapışıyor acaba