Ben dolap kuruluğu sentetik mi ne var 55 dk ondan en yğksek seviyede kurutuyorun tamamen kuru çıkıyor çamaşırlar şimdiye kadar hiç ıslak çıkmadı aşırı doldurursan belki ıslak kalır ama o ladar doldurmak zaten normal değil sadece alez atınca kurutmuyor o programda ama çokta soruj etmedim kıyafette kullandığım için genelde memenunum ben tozu aşırı iyi topluyor