Çalışan bir gebeyim ben hastane saatlerim de işe geç kaldım o saatleri benim paramdan kesemiyorlar ya da fazla çalışma saati veremiyorlar diye biliyorum ama bugün şefim gelip nasıl yapmak istersin falan gibi sordu üst yönetim bununla ilgili rapor ya da belge ister diyor bir bilginiz varmı acaba