Kimyasal sonrası adet olmadım 12 ainde hamileliği öğrenmiştim 19 unda 1 gün kanama oldu 3 gün sonrada lekelenmeler oldu az az. Bitti yok Hala acaba neden geçikme oluyor mu yoksa hamile mıyım bılmıyorum tesete yapmadım 19 unda kanamam olmuş adet tarihim 12 ydi