Uluhanim Kizlar utanarak yaziyorum ama bisey daniscam sizlere 38+5gunluk hamileyim ve nedendir bilmem cok kotu vajinal koku var doktoruma soyledim fitil verdi bende dogumu etkiler diye kullanmadim sizlerde bole bisey yasadinizmi yada kullandiniz bisey varmi
Aylaa123 Uluhanim enfeksiyon vardır neden kullanmıyorsunuz ki keyfi vermiyorlar sonucta sizde enfeksiyon bebeğe geçer çok riskli bilinçsiz hareket etmeyin lütfen
IremmO Uluhanim bunda utanılcak bir şey yok ama kafana göre doktorun verdiği ilacı kullanmazlık yapmamalısın yüksek ihtimal enfeksiyonun var ilerlemesi daha kötü sonuçlara yol açabilir eğer riski olsaydı doktorun vermezdi zaten bir çok gebede oluyor enfeksiyon
seymaa7 Uluhanim aksine kullanmazsanız bebeğinize zararlı olur enfeksiyondan kaynaklı koku oluyor ve bebeğe geçme durumu var.Fitilinizi kullanın.Enfeksiyonum geçmediği için ben hamileliğin başından sonuna kadar üçlü fitillerden yüzlerce kullandım.Hamililiği kötü etkilemez
denizleo09 Uluhanim doğumu etkilese doktorunuz bilmiyor mu haftanızı niye fitil versin İlaçtan korkuyorsunuz ama doğumu etkileyen asil şey enfeksiyon
denizleo09 Uluhanim doğumu etkilese doktorunuz bilmiyor mu haftanızı niye fitil versin İlaçtan korkuyorsunuz ama doğumu etkileyen asil şey enfeksiyon