Kızlar 14+3 üz 10 gün önce kanamam olmuştu biraz doktor progestan verdi kullanıyorum günde 1 tane ama neredeyse her gün kahverengi lekelenme görüyorum doktor kanaman çoğalırsa ağrın çok olursa acile gel demişti böyle bi durum yaşayan var mı 4 gün önce muayene olmuştum yine bebek sağlıklıydı ama sürekli leke görünce insan endişeleniyor 🥺