Yumurtlama 19 çatlama 20si öğle saatlerinde oldu.Ayakta durunca bel ağrım oluyor ve arada kasık sızım.Bugün test yaptım burayada attım hatta ama ben mi yanlış görüyorum yoksa bu kadar erken çıkar mı aşırı silikte olsa bilmiyorum.Regl günüm 2 Eylül gösteriyor