Organizasyon var gelin mi 😁 Emdi, emmedi, ameliyat sızısı, kanama vs derken bence epey hengame oluyor bir de fotoğraf çekimi olacakmış… Misafirlerin mümkünse 1-2 ay sonra evde yarım saat kadar ziyaret etmeleri en uygunu ama işte gel de anlat. En mantıklısı ikinci gün, akşama gelsinler deyin siz çoktan çıkarsınız 😁