Ays_dmr Moz benim ilk kontrole gittiğimde rahim duvarımda kalınlaşma gördü ama tedbir amaçlı umutlandırmadı doktor, dış gebelik ya da kimyasal olabilir dedi diğer kontrolümde gebeliği teyit etti. sanırım olabiliyor
Crnklcc Moz evet ben öğrendiğimde ilk ultrasonda duvar kalınlaşmış kese de oluşur demişti. Sonrasında beta 2kat artmadı dış gebelik tedavisi gördüm. Kalınlaşma oluyor
Ays_dmr Moz hayır diğer kontrolümde normal olduğunu söyledi ama baştan bir şey dememişti içinizi ferah tutun normaldir sizin de inşallah 💗
Moz Ays_dmr valla ağzıma s*çtı dün dr.Rahim de kan toplanmış dedi yumurtada kist var dedi.Bu betalar iyi değil dedi (71-90-147) pzt gidicem yine kan vermeye duruma göre kürtaj ve iğne dedi ama eşim istemiyor tek doktorla kalmaz daha küçük o ne biliyor diyor falan kendisi mühendis anlatamıyorum beta önemini