dudu-1 Haftadayım hala kullanıyorum ve kullanmama rağmen hala kusuyorum doğum olana kadar geçmeyecek sanırım 🥲
merimiri dudu-1 bazı hamilelerin doğuma kadar sürüyor sanırım arkadaşım da onun sıkıntısını hep yaşamıştı
babysmomy dudu-1 bende 27 haftalığım bugün ilk defa kullanmadım istifra ettim günüm berbat geçiyor kesinlikle onsuz yapamıyorum günde 1 taneye düşürmüştüm ama bırakınca olmuyormuş onu anladım. İlk gebeliğimde de hastane çantasına bile koymuştum
-dunyaa- dudu-1 37+2 yiz Çarşamba günü doğum olucak kısmetse ve hala kullanıyorum bazen içtiğimde bile kusuyorum vücut bağımlılık yapmamıştır umarım 😅
merimiri dudu-1 haklısın canım ben de 17 18. haftaya kadar kusmuştum o dönem çok zorlanmıştım gerçekten benim için en zor zamanlardan birisiydi
Diloo54 @dudu-1 ben🤚🏻 20. Haftadayım günde bir tane içiyorum bir kere bırakmayı denedim beni mahvetti o yüzden bırakamıcam sanırım. Onu içtiğim zaman bulantım olmuyor bende çok işe yarıyor kurtarıcım resmen🙏🏻
Gg5348 dudu-1 34+3 deyim ve hala içiyorum doğurduktan sonra bile bırakamıcam diye korkmaya başladım 🙈 ileri haftalarda mide yanmalarımla kusmalarım daha da arttı geceleri uyuyamıyorum allah yardımcımız olsun