Muratseyma2015 Hipp mama kullanıyorum yeni fark ettim kokusu çok kötü sanki ekşimiş balık gibi kokuyor elimdeki mi bozuk diye düşündüm yedek vardı onu açtim oda öyle kokuyor sizinde öyle mi
parlaayyy Evet bende kullanıyorum onun kokusu öyle özelikle mamayı yaptıktan sonra biberonu açıp koklarsaniz daha çok alırsınız kokuyu gerçi bütün mamalar öyle kokuyor şuan bebelack Gold mama kullanıyorum aynı kokusu değişen bişey yok koku olarak