Oznurbagdas bence spinal. Doktorlarda genelde bir sorun yoksa spinal anestezi taraftarı imiş, bugün söyledi doktorum 😄 Benimde çarşamba sezeryan günüm panikte bir insanım ikinci doğumum olacak ilkinde hastane eşimi kabul etmişti o biraz sakinleştirmişti beni şimdi eşim yanımda olmayacak o yüzden korkum bir tık fazla umarım panikleyip uyutulmam😂 Çekiştirmeleri hissediyorsun evet ama o anki kafayla çokta anlamıyor insan bence zaten yanında hemşireler falan sohbet edip konuşturur kafan dağılır çok kısa bir işlem.. Omuzdan takılan derken epiduralden bahsediyorsun sanırım o daha çok ameliyat sonrası ağrılar için bende isteyeceğim takarlarsa takmazlarsa da zaten sonrasında anestezi etkisini yitirince sürekli ağrı kesici veriyorlar o yüzden olmazsa olmaz değil bana göre ama istiyorsan sende bir söyle takarlarsa ne alâ☺️ sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini canım 💖