seymaaoztrk Kızlar nişan hiç gelmeden ayrıca karnı aşağıya düşmeden doğuma giden oldu mu? 40+1 deyim ne nişan geldi ne karnım düştü.
Melismelo Benimde nişanım gelmedi karnımda düşmedi 39+5 de doğurdum, benim suyum geldi öyle başladı doğum Ablamda öyle 40+3 de doğurdu